BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 1, 2010

Kisah aku dan JM5..

haa....nie dah masuk hari ke-3 aku amik JM nie....perasaan mcm biase jer, cam x der perasaan..heheh, tp aku harap jgn ler ader yg ajak g makan...habisssss aku..coz yg tau aku amik JM nie kengkawan yg rapat jer...walaupun aku dok meluahkan perasaan kat blog nie tp saper jer yg baca blog aku nie, wakaka...akuuuu jugak..sbb team aku nie ramai lelaki, dorg nie dah anggap aku nie pun mcm jantan gak...walau pun aku lagi ayu dari dorg2 tuh..hurmmm..
tppppp yg aku agak x boleh blah tu nak kena g toilet...masuk ini dah kali ke-4 aku g ke ladies room tuh...gamak tol lah...tp tak per itu proses nak buang toksik la ilaaa...aper ler, pernah baca tp buat2 tak tau plak...yg aku perasan lepas aku makan JM5 nie kan, proses nak ke 'bank' pagi2 tu berjalan dengan lancar tanpa ader rasa sakit perut yg memulas2...hehehe, bg tau jerk..sbb aku nie spesis yg kalo nak g 'bank' kena ler makan betik ker..pelawas yg beli dari HPA tu...red coffee..sampai si Ad pun pandai, nie kisah Red Coffee yer...kopi nie selalu aku beli kat pekan sg. besi sbb kat situ, akak yg jual tu kasik murah...rege kat kotak tuh Rm 18.60, tp akak nie bagi kat aku 3 kotak for RM 50..so tu dah banyak murah kan..disebabkan jauh, so aku nie selalu kirim jer kat Wak suruh beli, coz dia kan antar Ad setiap pg ke sg. besi tuh...n kalo beli Wak selalunya akan bwk si Ad nie...n kalo beli Wak bg ler tau kat Ad 'haaa Ad, nie ler ubat berak ibuuu' walahhhh...sedap mulut ko yer Wak ...dan Ad pun dah terbiase, sampaikan kat kedai tu pun Ad ckp nak beli 'ubat 'tuttttt' ibu'....Wak2...tu yg si Ad pun dah loya buruk mcmperangai dia jugak tuh...ibuuu jugak yg sakit hatiii...sob..sob..
ehhh..ehhh...where w're we just now...muahahaha, okeh ader lagi satu yg best pasal JM5 nie..sebabnya utk spesis org2 'comel' mcm aku nie kalo bgn pagi selalunya sakit kalo nak mula2 pijak kat lantai tuh...sakitnya rasa menyucuk2 kat kaki..yelah berat ko..so selepas aku amik JM5 nie x ler rasa sakit mcm tu sgt...sakit tu sakit ler jugak tipu ler kata trus ilang, tak agak kan baru jer makan 3 ari koooo...heheh..
so the journey will continue till t'morrow, next week, next month till aku dapat aper yag aku idam2 kan...jangan pegnen sudahhhh....waaaaa....terbengkalai nanti..

0 ulasan: