BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 8, 2010

Ko biar betul Wak??

huaaaaa...ader ke wak kata aku nie nampak mcm x der perubahan...x patut...x patut...hush..hush..tarik napas dendalammmm...hembussss..ader ker patut..ish2, mmg x patut..sajak ler aku baru jer makan JM5 tuh, x kan ler trus kurus..agak2 ler wak oiii...muahahaha,..padahallll...x berapa nak diet pun..semalam yg aku dgr ade sorg member tuh dah termakan pizza...ala kak..baru pizza, semalam t/hari saya lg kesian tau...sob...sob...dorg ajak makan kat Black Canyon...kat maner tuh??...alaaaa..dekat area rasa, depan Jonny's..so kat sini special menu dia of course la steak la kan...so aku nie pun belek ler menu tuh...belek punya belek...tup2 dorg order, beef steak koooo....waaaa...acik nak makan aper nie...ok diet punya pasal fish steak...drink please...yg lain siap hazelnut shake, chocolate shake n yg lg x agak dorg suggest kat aku...air kosong jer...huaaa...mmg kejam...tp last choice, black coffee with ice....slurpppp...mmg bst kopi dia...coz aku nie leh ler dikatakan agak gemar kopi nie...dari nescafe, aku lebih suka kopi...ishhh...aper nieeee, jeling2...nak lalu tuh jalan jer lah..sebuk jer nak jeling2, nak tgk ape aku tlis kat pc nie...hish...nie ler masalah dunia kalo tpt duduk aku ni letaknya kat tgh2 alam nie...sayup mata memandang..gamak..hishhhh...semak jer..syoh..syoh..halau langau...eh..ehhh...masuk bilik pulak...lamer plak tuh...lor patut lerrr, ader geng...hahahah...melalut lak...
wokeh sambung balik...biar kan langau2 tuh...ngau..ngau bunyiknya...muahahaha...n part yg paling best nie...wak ader belikan something for me, haaaa...jangan ko, bukan senang tau wak nak belanja tanpa disuruh...nak lg kalo berahis agak riban2..hahaha, aper tuh...rahsiaaaaa...yg tau aku ngan si ad jer...tp bak kata wak kan "kalo ad bocor rahsia mcm maner" alaaaa aku jawab..saper nak caya ckp ad tuh...hahaha...
malam....malam makan kat luar, g makan seafood...so aku nie melantak lauk jer ler..nak wat mcm maner, tp penyudahnya..ehhh...nasik ad tu x abis ker..meh ler sikit...hahahah...wak dah jeling2..hhahaha...udah2...habis cerita...

0 ulasan: