BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 30, 2010

It's my 1st day...

Hurmmmm....mood ok plak ari nie nak menaip dan mengetuk keyboard aku nih...hahaha, maybe coz ader yg wat aku happy kotttt...somebody is not around...muahahaha, gamak ko ila, sonok yer...ok lah, ape yg 1st day tuh...
Semalam Ai' g terjah Warta kat Bangi tuh mencarik JUS MATE 5 yer...hahaha, so desperate to kuruskan badan, selepas beberapa permintaan ku ke Wak x membuahkan hasil..mintak kat wak, ader ker dia soh bagi quotation ler bagai, siap mintak gerenti ler lagi...ingat aku nie beli barang nak pakai ker haper...tp wak wat mcm tu ader sebabnya, sebabnya wak pernah berabis duit beribu riban antar aku nie g London Weight Management, tpppppp....taraaaaa...nie ler hasilnya, london bridge is falling down...hahahah...so wak kata dia x nak amik risiko lagik, so aku kena ler menunjukkan hasilnya dulu dengan membeli sekotak pakai duit sendirik...kedekut weihhh, dari beli nie baik aku beli handbag idaman...tp bak kata wak ler kan, wak yg kata yer bkn aku yg kata, "awak kalo kurus pakai aper pun cantik, bawak beg plastik pun lawo"...haaa ko, sejuk jer hati Ai' nie...tp ayat tak agak kan...bwk beg plastik pun lawo...ceit, dasar kedek's...
so my weight sekarang nie...tuttttt...sensor..hahah, malu wooo nak cerita, biarlah ia menjadik rahsia, pagi tadi dah amik jus tuh sebagai pengganti sarapan, so t/hari nie leh makan tp kurangkan...amik pun sup2 sajer...malam kompem ler pangkah habis...last makan pukul 6, similar to diet yg LWM tu bagi, tp aku nie jenis yg kalo turun ker pas wat treatment tuh g makan x agak..kenkononnya mgu depan turun lagik..g wat treatment mgu depannya berat naik balik yg trun mgu lepas tu...hahaha, agak2nya la kan...biler jer nak turun...gamak x control makan
so nie aku nie tgh menunggu lunch time...hehehe, bwk mengucap ilaaa...makan ingat dunia..perut x rasa lapo tp tekak nie gamaknya rasa kosong plak...yelah kalo tak sementara tgu lunch aku nie dah bedal coklat ker, roti ker..kepek ker..nie tak, dari tadi minum air kosong jer..tp ader ler jugak kacang dal kat sebelah aku nie masuk ke tekak sebijik dua...sabo ila sabo..nak kurus ke tak nie..
so mulai sekarang kita tunggu jer ler resultnya mcm maner...menjadik ker tak..ahhhh, x kira mcm maner pun kena kasik jadi jugak...hehehe...

0 ulasan: