BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 21, 2010

Aquarium againnnnn....

nie lagi satu kisah pasal akuarium Wak tuh...last week kitaorg g jenjalan..cuti2 ker pantai timur..lamer x g saner...acik nie soh ler adik ku kasik makan ikan2 tuh, ha yelahhh...mmg dia kasik makan, tp masalah nya overrr la plaks...huhuhu, aku balik senin malam tuh..ikan2ku tu x layan pun makanan nya..punya la berlagak kan..air tu dah keroh2 gitu..abis suku botol adik aku kasik ikan tu makan...si kembung 3 ekor tu melantak ler (ikan mas aku tuh)..nasib x mati..dah ler dalam bnyak2 ikan yg aku bela nie...si kembung 3 ekor tu ler paling suka melantak..mulot dia beso, sekali ngap leh masuk 2, 3 bijik palet tuh..x ingat kat org belakang plak tuh, aku taruk lagi makanan, dia ngap lagik..mmg pelahap btol ler korg nie...

esok nya plak si ad pun kasik makan jugak tpppppp dgn dgn biskut tiger yer tuan2 dan puan2...sabar jer ler...nasib anak, kalo x dah kena dah tuh...makin bnyak ler keje abah ko tuh...dah ler penat baru balik, tambah dgn akuarium koto lagih..disebabkan biskut2 tu mendak ker pasir, dah tuko air pun tetap keroh semacam jer so terpaksaler si Wak kuar kan pasir2 tuh dan basuh pasirnya...basuh akuarium tuh, kalo x berminyak ler...ad...ad...nasib baik ko, abah x wat ko jadik dugong dalam akuarium dia tuh...hahaha...


haaa.. kan aku dah kata biskut tiger...kalo x aku pun x tau tp disebabkan aku yg jumper bungkus biskut nie kat dalam akuarium tuh...mmg nie x der keje org lain selain anak kesayangan abah kan..kan..

0 ulasan: