BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 16, 2009

Semalam, Hari Ini dan Esok...

sajer jer wat entry nie utk meluahkan rasa hati...kenkadg kena jugak luahkan, buat aper simpankan nanti kesian kat ati Ai' nie, sakit dia...hahaha...

Kisah Semalam

Semalam ari yang agak seronok jugak, walau pun pada awalnya planning nak tgk wayang t/hari tu n x jadik coz geng Ai' ader site visit plak...so layan mak yong nak makan KFC, kita org lepak kat Alamanda..x lamer pun, lom kul 2 lagi dah balik...n memang seronok, coz chamelion tu x der...hahaha, that thing's n ... g somewhere ....hahaha, x der ape2 pun tp x der saper yg menyemak nie memang ok lah...balik pun leh masak utk dinner lagik...sometimes biler Ai' tensi nie feel 2 tired, tired of that things....eeee yurk...nak muntah aku melayan nyer...tp biler mende2 nie tak der....waaaa...HAPPY MAAA....

Kisah Hari Ini

hari nie...hari nie...huh, pagi2 dah wat hal...memang membosankan when D'Chamelion is around, smelly u know...uwekkkk...dah ler Ai' tulun dia punya kerja, pas tu that things x puas ati plak...weih, ingat aku nie wat keje ko jer ker...yelah, kalo ikut logik dek akal, ader aku nak wat kerja dia kalo my superior tak suruh...mampus idup balik x hingin aku tulun ko weihhh...baik aku layan fb jer...walau pun aku x der kerja, namanya nak wat kerja ko jgn harap...so, mcm biasa lah kan, kenapa yg nie yg nie tak wat sekali, kenapa campur semer dalam fail, kenapa n kenapa???...kena penampar nak tak ko...Ai' bg tau jer my superior n him xplain to that things...tp still nampak yg that thing menyalahkan aku even my superior dah back up aku pun dia still bagi tau yg mende nie salah aku jugak...ko dah berapa tahun kerja nie??? tak kan itu pun x tau, leh argue lar mcm nie...hahaha...tp Ai' masih lagi berpegang pada pepatah, tiada janji yang pasti melainkan matahari yang terbit...so esok masih ada, n yg cerah pun takkan cerah sepanjang hari...so pk2 kan lah...

Kisah Esok

Esok...esok...still x tau lagi mcm maner, but Ai' got news yg that things not in office 4 tmorrow, so dah bleh imagine kot utk esok..so so thought day, but even so thought sekali pun Ai' akan tetap harungi jua...moga2 dipermudah kan segala urusan ku ini, Ya Rahman Ya Rahim...Amin...

0 ulasan: