BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 15, 2009

Pompuan yg Budusss....

ishhh...ari nie pagi tadi mood okey jer, pastu mood disentap sebegitu gampang oleh sorg sekumpulan pompuan (pun mcm siau gak)....hello pompuan, lu org tak kenal lagi samer aku nie...aku nie malas ler nak wat perangai mcm kat sekolah dedolu tuh...kat poli pun aku dah tinggalkan sikit2, sbb kat poli tak der pompuan yg mcm siau...apatah lagi kakau kaki aku dah sebelah masuk ke IPTA, tak kan ler aku nak wat attitude mcm gampang kan??? ish...tp biler pk2 balik kenapa aku nak kena rasa huru hara disebabkan oleh NASIK IMPIT yg bukan pakai duit aku pun beli..dan bukan aku jugak yg masak...pompuan2 siau tu yg masak...nasib ler ader member2 yg memang memahami...siap kasi ayat penenang..nasik tu tak abis sbb wat terpaksa...memasak nie kena wat dengan penuh kasih sayang...baru ader kick masakan tuh...ikhlas yg penting...nie baru kena masak NASIK IMPIT dah nak wat statement penat ... masak, dah ler lamer rebus nasik impit tuh, pas nie tak nak buat lagi, sedih....rasa, ader org mengata nasik impit kita tak laku (siap bagi nama lagik)...hahaha, pk2 balikkan wat per ler aku layan pompuan yg mcm nie, dah ler kaki menipu...kalo menipu tu pandai cover tak per, nie tak abis semer yg dia kelentong tuh kantoi...memang budusssss...budus nyer pompuan...harharhar...dah..dah...abis sesi meluahkan perasaan aku kat sini...kalo ader sesaper yg baca termasuk pompuan sengal tuh...nak marahhhh...lantak ko larrrr, nie blog aku, aku punya suker laaaaa.....

0 ulasan: